GGNet

Wij zijn GGNet
GGNet helpt en ondersteunt mensen met psychische, psychosociale of psychiatrische problemen in de regio Oost-Gelderland, Zutphen en Apeldoorn. Bovendien besteden wij zeer veel aandacht aan preventie. Wij bieden met ongeveer 2400 professionals onze cliënten een groot aantal specialistische vormen van hulpverlening. Veel van onze behandelvoorzieningen worden gehuisvest in nieuwe behandel- en therapiegebouwen in de belangrijkste steden in onze regio. Zo staan wij met onze geestelijke gezondheidszorg midden in de samenleving en komt de zorg voor iedere burger binnen handbereik. Aan onze geheel vernieuwde organisatie hebben cliënten en medewerkers enthousiast meegebouwd. Ons werk draait immers om hen. Wij geloven in de talenten en mogelijkheden van vakmensen die hun belangrijkste drijfveer vinden in de kwaliteit van hun eigen werk.
Vacatures bij GGNet
We hebben 141 vacatures voor werk in GGNet voor je gevonden
Bekijk alle vacatures93 vacature(s) gevonden.
14 okt 2025
Servicedesk medewerker ICT
GGNet
Warnsveld

14 okt 2025
GGZ-agoog deeltijd VGGNet
GGNet
Warnsveld

14 okt 2025
Coördinerend psychiatrisch verpleegkundige deeltijd VGGNet
GGNet
Warnsveld

07 okt 2025
GZ-psycholoog
GGNet
Warnsveld

07 okt 2025
Weekend maatje GGNet
GGNet
Doetinchem

07 okt 2025
Nachtzorgprofessional: De Weerd 4-6
GGNet
Warnsveld

14 okt 2025
Servicedesk medewerker ICT
GGNet
Nu solliciterenIn deze vacature als servicedeskmedewerker ICT krijg je de kans om je technische kennis in te zetten én verder te ontwikkelen binnen een organisatie die elke dag verschil maakt in de zorg.
Jouw werkplek
GGNet is een grote ggz-instelling die actief is in de hele Achterhoek en de regio Zutphen/Apeldoorn. Je standplaats is op een prachtige, groene locatie in Warnsveld.
Als servicedeskmedewerker ICT maak je deel uit van een hecht team van zes collega’s dat verantwoordelijk is voor de ICT-dienstverlening aan alle medewerkers van GGNet. Je werkt vanuit een skilled servicedesk en bent betrokken bij uiteenlopende projecten – van de inrichting van ICT-faciliteiten in nieuwe panden tot het implementeren van nieuwe systemen.
GGNet is volop in ontwikkeling en werkt toe naar een moderne IT-regieorganisatie, waarin de ICT-afdeling het aanbod van diensten regisseert en voortdurend meebeweegt met de behoeften van de organisatie. ICT maakt deel uit van de pijler Proces, Informatie en Technologie (PIT), waarin ruim 30 collega’s samenwerken aan betrouwbare, toekomstbestendige digitale ondersteuning van de zorg.
Zo werk jij
Als servicedeskmedewerker ICT ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s binnen GGNet bij vragen over de digitale werkplek. Je helpt gebruikers verder bij uiteenlopende ICT-vraagstukken en zorgt ervoor dat hun werkplek altijd optimaal functioneert. Daarbij werk je nauw samen met je collega’s van ICT én onderhoud je contact met externe leveranciers.
Jouw belangrijkste taken zijn:
- Het beantwoorden en registreren van gebruikersvragen via Topdesk en telefoon.
- Het oplossen van incidenten en verstoringen, eventueel in samenwerking met collega’s of leveranciers.
- Het bijhouden en aanvullen van kennisartikelen voor gebruikers en collega’s.
- Actief meedenken over verbeteringen in onze ICT-dienstverlening en deze, na goedkeuring, uitvoeren.
Wat neem je mee
Voor deze functie zoeken we iemand die goed past bij ons team én bij de dynamiek van een servicedesk.
Wat we belangrijk vinden:
- Je hebt een mbo-diploma niveau 4 richting ICT
- Je hebt kennis van ITIL
- Je werkt gestructureerd en behoudt overzicht, ook als er veel tegelijk speelt
- Je bent klantvriendelijk, geduldig en kunt helder uitleg geven
- Je bent stressbestendig en weet problemen zelfstandig op te lossen
- Met jouw proactieve werkhouding zoek je continu naar verbeteringen
- Je bent collegiaal, flexibel en staat klaar om anderen te ondersteunen
Dit krijg je van ons
Wij bieden je een jaarcontract voor 32-36 uur per week, maar natuurlijk met de intentie om samen verder te groeien naar een duurzaam dienstverband!
- Inschaling in functiegroep 45, met een bruto maandsalaris tussen € 3.088,- en € 4.149,-, afhankelijk van kennis, opleiding en ervaring op basis van een fulltime dienstverband (36 uur)
- Naast een goed basissalaris krijg je onder andere 8,33% eindejaarsuitkering en 8,33% vakantietoeslag. Bereken hier jouw netto salaris
- Jouw pensioen wordt opgebouwd bij het PFZW (Pensioenfonds Zorg&Welzijn). GGNet betaalt 50% van jouw pensioenpremie
- De Balansregeling, waarbij je keuze hebt in de besteding van jouw budget. Je kunt van dit keuzebudget extra vrije tijd kopen, besteden aan opleiding of training, maar ook het bedrag laten uitbetalen. Wat jou helpt om in balans te blijven
Bekijk alle arbeidsvoorwaarden van GGNet.
Bovenal bieden we je een uitdagende en afwisselende baan in een omgeving waar vertrouwen, samenwerking en eigen initiatief voorop staan. Je krijgt volop ruimte om te groeien – zowel in je vak als in wie jij bent – én de vrijheid om echt je eigen stempel op de functie te drukken. En dat allemaal binnen een organisatie die elke dag verschil maakt in het leven van mensen.
Echt iets voor jou?
Denk je nu: dit past bij mij? Wacht dan niet langer en reageer via het sollicitatieformulier. We leren je graag kennen!
Heb je nog vragen over de functie? Neem dan contact op met Gwendy Bos, manager Proces, Informatie en Technologie, via telefoonnummer 06-109 55 819.
Vragen over de sollicitatieprocedure? Of wil je meer weten over werken bij GGNet? Neem gerust contact op met onze recruiter, Thérèse Mol. Je kunt haar bereiken via 06-51 28 22 01 of t.mol@ggnet.nl.
| Werkveld | Geestelijke gezondheidszorg |
| Opleidingsniveau | Niet van toepassing |
| Arbeidstijd | In overleg |
| Arbeidsovereenkomst | in overleg |
| Uren van | 32 |
| Uren tot | 36 |
| Salaris indicatie | 3588.5 |
| CAO | Geestelijke Gezondheidszorg |
| Postcode | 7231PA |
| Stad | Warnsveld |
| Locatie | GGNet in Warnsveld |
| Publicatiedatum | 28-10-2025 |
| Reageer voor | 28-12-2025 |
| Nummer | 157674 |
| Intern nummer | 80dpon |